Ota yhteyttä

Kundenservice Mitarbeiter

Hei, olen Verena.

Kuinka voin auttaa sinua?

Voit tavoittaa minut sähköpostitse osoitteeseen info@ostatahti.fi




Usein Kysytyt Kysymykset (UKK)


Miten pitkään toimituksessa kestää? Milloin pakettini saapuu?

Saat PDF-tiedoston muutaman minuutin kuluttua siitä, kun maksu on saapunut. Lähetämme kaikki fyysisiä tuotteita sisältävät tilaukset edeltävältä päivältä maanantaista perjantaihin. Toimitusaika Suomeen kestää yleensä keskimäärin 5–6 arkipäivää. Jos valitset FedEx Express-toimituksen, toimitusaika on 1–2 arkipäivää. Löydät eri maiden toimitusajat täältä: Toimitusajat. Tuotteet lähetetään Saksasta. Ota huomioon, ettei tuotteita lähetetä yleisinä vapaapäivinä. Jos olet varannut lähetyksen ilman seurantaa, emme valitettavasti voi kertoa, missä pakettisi sijaitsee toimitusaikana. Jos olet valinnut lähetyksen seurannalla, löydät linkin pakettiisi lähetysvahvistukselta. Poikkeukselliset tapahtumat (esimerkiksi sääolosuhteet, pandemiat jne.) tai tullausviivästykset voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.

Milloin saan PDF-tiedoston?

Saat tilausvahvistuksen heti tilauksen suoritettuasi. Löydät tilausvahvistukselta PDF-tiedoston asiakirjojesi esikatselua varten. Tilausvahvistuksen pitäisi saapua muutamassa minuutissa. Jos näin ei tapahdu, tarkista roskapostikansiosi.

Missä tähden nimi on rekisteröity?

Kun olet vastaanottanut toimitusvahvistuksen, näet merkintäsi kansainvälisessä Starling Star Registry-rekisterissä. Löydät henkilökohtaisen rekisteröintinumerosi todistuksesta.

Voidaanko tähdennimeämispaketti lähettää pikalähetyksenä?

Kyllä, voit valita lisämaksullisen FedEx Express-toimituksen. Silloin tähdennimeämispaketti käsitellään seuraavana arkipäivänä kiireellisenä ja lähetetään lähetyspisteestämme samana päivänä. Toimitus tapahtuu tällöin 1–2 työpäivän sisällä. Jos asut kaukana asutuskeskuksista, toimitukseen voi kulua poikkeuksellisesti 2–3 arkipäivää. FedEx Express-toimitukset tehdään ainoastaan arkipäivinä maanantaista perjantaihin.

Mikä kuljetuspavelun tarjoaja toimittaa tilaukseni?

Voimme toimittaa lähetyksesi tavallisena postina tai DHL-tai FedEx Express-palvelun kautta. Tavallisen postin tai DHL:n kautta lähetetyt paketit luovutetaan postille kansainvälisessä jakelukeskuksessa.

Miten voin seurata lähetystäni?

Saat linkin tilausvahvistuksen mukana, jos olet varannut lähetyksen seurannalla. Linkkiä päivitetään jatkuvasti.

Kun postitse tai DHL-toimituksena lähetetty pakettisi lähtee Saksasta, voit lisäksi seurata lähetystä ulkomaisen kuljetusyrityksen avulla. Napsauta tätä varten "Shipment tracking in foreign countries"-painiketta lähetyksen seurannassa. Jos sinulla on seurantaan liittyviä ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lähetyksen seuranta ei toimi. Mitä voin tehdä?

Lähetykset noudetaan meiltä jokaisena arkipäivänä. Seuranta alkaa heti, kun paketit saapuvat ensimmäiseen lähetyskeskukseen myöhään iltapäivällä. Jos lähetyksen seuranta ei toimi vielä seuraavanakaan päivänä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä tapahtuu, jos en ole kotona toimituksen saapuessa?

Toimituskumppanimme tekevät yleensä vähintään yhden toimitusyrityksen vastaanottajan osoitteeseen. Jos toimitus ei onnistu, lähetyksen voi noutaa noutopaikasta tai naapurista. Molemmissa tapauksissa toimituskumppanimme ilmoittaa lähetyksesi sijainnin postitse. Jos olet saanut meiltä seurantatunnuksen, voit seurata lähetystäsi myös sähköisesti.

Haluaisin antaa tähdennimeämispaketin lahjaksi. Tuleeko paketin mukana lasku?

Koska tuotteemme annetaan usein lahjaksi, emme yleensä lisää pakettiin laskua. Saat laskun ainoastaan sähköisesti. Jotta vastaanottaja tietää, keneltä paketti on, voit lisätä pakettiin yksilöidyn lahjakortin "Lisätuotteet"-verkkosivuston kautta (sisältyy Deluxe-pakettiin).

Haluaisin antaa kupongin lahjaksi. Onko se mahdollista?

Kyllä, totta kai se on mahdollista. Lähetämme ammattimaisesti suunnitellun kupongin sähköpostiosoitteeseesi seuraavana arkipäivänä. Sen jälkeen sille printatun alennuskoodin voi syöttää ostoskorissa. Kuponki ei ole sidottu valittuun tuotteeseen. Vastaanottaja voi valita myös jonkin muun tuotteen verkkosivustollamme, ja kupongin summa hyvitetään ostoskorissa.

Voinko tilata yritysasiakkaana?

Kyllä, voit. Laskutussyistä pyydämme kertomaan kassalla, että olet "yritysasiakas". Jos haluat, että lähetämme tilauksesi muuhun maahan kuin Saksaan Euroopan tullialueeella, pidä ALV-numerosi käsillä. Ota huomioon, että verkkosivustomme hinnat ovat bruttohintoja. Jos tilauksesi on oikeutettu nettolaskutukseen, nettohinnat näytetään tilauksen yhteenvedolla tilauksen lopulla, kun olet syöttänyt ALV-numeron.

Alennuksia myönnetään kymmenen tai useamman tähden nimitilauksille. Ota tällaisen tilauksen yhteydessä yhteyttä osoitteeseen b2b@venturebase.de.

Voinko ostaa tähden luotolla tai maksaa sen käteisenä toimituksen yhteydessä?

Kyllä, tilaaminen luotolla on mahdollista. Teemme yhteistyötä Klarna-maksupalveluyhtiön kanssa luotto-ostoksissa. Kun tilauksesi on lähetetty, saat laskun Klarna-yhtiöltä sähköpostitse. Sen jälkeen voit maksaa suoraan Klarna-yhtiölle. Valitettavasti emme enää hyväksy maksua toimituksen yhteydessä.

Mikä on tähden "nimeämispäivämäärä"?

Joillakin tuotteilla on mahdollista liittää tähteen nimeämispäivämäärä. Päivämäärä voi olla tuleva tai menneisyydessä oleva päivämäärä. Se voi olla esimerkiksi henkilön syntymäpäivä, vuosipäivä tai jokin muu toivomasi päivä.

En ole saanut tilausvahvistusta. Oletteko saaneet tilaukseni?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio. Tilausvahvistus saattaa olla tässä kansiossa. Voi olla myös niin, että sähköpostiosoitetta kirjoittaessa on tullut kirjoitusvirhe. Lähetä meille sähköpostia, johon sisällytät tietoja tilauksestasi. Näin me voimme lähettää tilausvahvistuksen sinulle käsin.

Tein virheen kirjoittaessani nimeä/päivämäärää/omistuskirjoitusta/toimitusosoitetta. Voinko jälkeenpäin muokata tilaustani?

Ole hyvä ja tarkista aina tilausvahvistuksesi! Kaikki informaatio, jonka olet meille antanut löytyy tilausvahvistuksestasi. Jos havaitset tarvittavia muutoksia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Muutokset ennen tulostusta ja tilauksen lähettämistä eivät aiheutta ongelmia ja lisäkuluja. Tulostuksen ja lähetyksen jälkeen tulevat pyynnöt muutoksista aiheuttavat 15 € lisäkäsittelymaksun.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Nimettyihin tähtiin liittyviä tuotteita ei voi palauttaa, sillä ne ovat yksilöllisesti räätälöityjä tuotteita.

Lähetykseni oli vaurioitunut, kun se saapui. Mitä voin tehdä?

Vaikka pidämme tuotteista hyvää huolta, niille voi joskus sattua vahinkoja kuljetuksessa. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, ja toimita tapausta koskevat valokuvat ja tilausnumerosi asiakaspalveluun.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen info@ostatahti.fi. Arkipäivisin saat vastauksen pyyntöösi aina 24 tunnin kuluessa.

Kuinka löydän tähteni?

Henkilökohtainen rekisteröintisi löytyy kansainvälisestä Starling Star Registry-rekisteristämme, joka on yksi suurimmista tähtirekistereistä Euroopassa. Pääset helposti kirjautumaan rekisteröitymiseesi lähetysvahvistuksessamme olevan linkin tai todistuksessasi olevan QR-koodin kautta. Vaihtoehtoisesti voit myös syöttää manuaalisesti henkilökohtaisen rekisteröintinumerosi, jonka löydät todistuksestasi. Verkkosovelluksemme avulla voit nyt yrittää löytää tähtesi yötaivaalta.

Jotkut tähtien nimeämispaketit sisältävät tähtikartan ja ohjeet, joiden avulla voit myös etsiä tähtesi manuaalisesti. On kuitenkin mahdollista, että tähtikuviosi ei ole näkyvissä tällä hetkellä. Kaikki tähtikuviot eivät ole näkyvissä kaikkina vuodenaikoina ja kaikista paikoista maapallolla. Jos sinulla on kysyttävää tietyn tähtikuvion näkyvyydestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko tähden nimi tieteellisesti tunnustettu?

Tähtiä on nimetty yhä uudelleen tuhansien vuosien ajan, eikä valitettavasti ole olemassa yhtä yhteistä tieteellistä rekisteriä. Astronomisia tähtirekistereitä sen sijaan on olemassa, joista esimerkkeinä Hipparcos (HIP)-luettelo ja Henry Draper (HD)-luettelo. Näissä molemmissa luetteloissa tähdet kuitenkin nimetään numeroilla ja nimeämisellä on vain symbolinen merkitys, kuten oman nimen antamisellakin on. Tähtesi nimi on puhtaasti symbolinen merkitykseltään. Palvelumme tarkoituksena on luoda vastaanottajalle unohtumaton lahjapaketti, joka korostaa hänen ainutkertaisuuttaan. Maailmassa on useita tahoja, jotka tarjoavat tähtien nimiä. Emme ikävä kyllä pysty takaamaan, oli tähti vaikka kuinka pieni tahansa, että sille on annettu nimi maailmassa vain kerran. Kilpailijat, jotka väittävät jotain muuta ja puhuvat virallisesta tähtien nimeämisestä eivät ole luottamuksen arvoisia.