Ota yhteyttä

Kundenservice Mitarbeiter

Hei, olen Andrea.

Kuinka voin auttaa sinua?

Voit tavoittaa minut sähköpostitse osoitteeseen info@ostatahti.fi




Usein Kysytyt Kysymykset (UKK)


Kuinka pitkää toimituksessa kestää? Milloin pakettini saapuu?

Jokainen työpäivä (maanantaista perjantaihin) käsittelemme kaikki tilaukset edellisenä päivänä. Tähtipakettisi tehdään ja tulostetaan printterillämme ja pakataan noina päivinä. Pakettisi viedään postitoimistoon ja lähetetään seuraavana päivänä. Toimitusaika on yleensä 5-6 arkipäivää. Paketit lähetetään ilman lähetysseurantaa, joten emme pysty kertomaan paketin sijaintia sen jälkeen, kun olemme jättäneet sen postitoimistoon.

Voidaanko tähdennimeämispaketti lähettää pikalähetyksenä?

Ei, emme tarjoa pikalähetystä.

En ole saanut tilausvahvistusta. Oletteko saaneet tilaukseni?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio. Tilausvahvistus saattaa olla tässä kansiossa. Voi olla myös niin, että sähköpostiosoitetta kirjoittaessa on tullut kirjoitusvirhe. Lähetä meille sähköpostia, johon sisällytät tietoja tilauksestasi. Näin me voimme lähettää tilausvahvistuksen sinulle käsin.

Tein virheen kirjoittaessani nimeä/päivämäärää/omistuskirjoitusta. Voitteko lähettää sertifikaatin minulle uudelleen?

Ole hyvä ja tarkista aina tilausvahvistuksesi! Kaikki informaatio, jonka olet meille antanut löytyy tilausvahvistuksestasi. Jos havaitset tarvittavia muutoksia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Muutokset ennen tulostusta ja tilauksen lähettämistä eivät aiheutta ongelmia ja lisäkuluja. Tulostuksen ja lähetyksen jälkeen tulevat pyynnöt muutoksista aiheuttavat 15 € lisäkäsittelymaksun.

Voinko jälkeenpäin muokata tilaustani (esimerkiksi toimitusosoitetta)?

Kyllä, lähetä meille vain sähköpostilla tilausnumerosi ja haluamasi muutokset (esimerkiksi uusi toimitusosoite).

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Niin pitkään kun tähdennimeämispaketita ei ole vielä tulostettu, voit peruuttaa tilauksesi sähköpostilla. (Saat vahvistuksen kun tähtipakettisi lähtee tulostimille.)

Lähetys on puutteellinen. Voitteko lähettää puuttuvat osat?

Toki! Pahoittelemme, jos välillä unohdamme sisällyttää jotain lähetykseen. Työskentelemme kovasti välttääksemme näitä tapahtumasta. Lähetä meille vain sähköpostilla tilausnumerosi ja puuttuva osa, ja me lähetämme sen sinulle välittömästi.

Kuinka löydän tähteni?

Jokainen tähden nimeämispaketti sisältää ohjeet kuinka navigoida taivaalla. Etsi ensiksi oikea tähdistö. Sen jälkeen käytä mukana tullutta tähtikarttaa löytääksesi tähtesi tähdistössä. Voi olla niin, että tähdistö ei ole juuri sillä hetkellä näkyvissä. Lähes kaikki tähdistöt ovat näkyvissä vain tiettyinä vuodenaikoina. Tässä tapauksessa sinun tulee odottaa oikeaa ajankohtaa.

Onko tähden nimi tieteellisesti tunnustettu?

Tutkijat nimeävät tähtiä astronomisten tähtikatalogien mukaan. Esimerkkejä näistä ovat Hipparcosin katalogi, joka on nimetty astronomisen satelliitin, Hipparcosin mukaan sekä Henry-Draperin (HD)-katalogi. Tähdet kummassakin katalogissa ovat nimetty vain numeroiden mukaan. Tähtesi nimi on puhtaasti symbolinen merkitykseltään ja se ei ole IAU:n, Kansainvälisen Astronomisen Unionin tunnustama. Maailmassa on useita tahoja, jotka tarjoavat tähtien nimiä. Emme ikävä kyllä pysty takaamaan, oli tähti vaikka kuinka pieni tahansa, että sille on annettu nimi maailmassa vain kerran. Kilpailijat, jotka väittävät jotain muuta ja puhuvat virallisesta tähtien nimeämisestä eivät ole luottamuksen arvoisia.

Voinko ostaa tähden luotolla ja maksaa myöhemmin?

Ei, emme tarjoa luottotiliä. Lähetämme tähden nimeämispaketin kun olemme saaneet maksun.

Onko teillä suomalaista pankkitiliä, jotta voin tehdä pankkisiirron euroissa?

Ei, ikävä kyllä emme voi helposti avata suomalaista pankkitiliä, koska olemme saksalainen yritys. Voit siirtää rahat euroissa meidän saksalaisen yrityksemme tilille. Vaihtoehtoisesti voit käyttää jotain muuta useista tarjolla olevista maksuvaihtoehdoista.